Ingrijirea parului in sarcina si dupa nastere


Una dintre problemele pe care le-am avut de-a lungul celor 9 luni de sarcina, dar si in cele 4 care au trecut de la nastere, a fost legata de ingrijirea parului.
Mi-a placut intotdeauna sa fac schimbari si cel mai simplu imi era sa testez tunsori si culori noi pt parul meu. Am avut aproape orice tunsoare noua si "la moda", am avut parul colorat in cam toate nuantele fie ele clasice, fie nonconformiste (singura culoare pe care n-am avut-o este verde, dar am timp destul sa o incerc).

Cand am ramas insarcinata aveam parul colorat in nuante de albastru si turcuaz. L-am lasat asa o perioada, desi el s-a decolorat treptat pana a ajuns gri. Pentru ca nu puteam sa stau asa am ales sa ma vopsesc pe la 12 saptamani cu o nuanta inchisa care a rezistat pana la 36 de saptamani. Discutiile despre vopsitul parului in timpul sarcinii sunt impartite, asa ca voi alegeti ce vreti sa faceti cu parul vostru!

Nu am vrut sa imi tund parul, desi devenea uneori incurcat si greu de intretinut, mai ales cand burtica era mare. I-am taiat periodic varfurile si am folosit la fiecare spalare o masca de hidratare, care m-a ajutat sa il descurc mai usor.

La 36 de saptamani l-am vopsit din nou, pentru ca mi-am dat seama ca apoi nu voi mai avea timp de rasfat. Si cam asa este, pentru abia la 16 saptamani dupa nastere am ajuns sa il mai colorez.

Am avut norocul sa fiu aleasa intr-o campanie de testare BuzzStore, a colorantului de par Pure Color de la Schwarzkopf si am testat acasa noua lor formula gel.

Mi-a placut foarte mult fiindca a avut cateva avantaje pentru o mamica grabita. In primul rand are aplicator si se intinde usor pe par. Mi-a placut ca nu curge absolut deloc, asa ca m-am vopsit fara sa fac nici un deranj in casa. Pentru ca miroase foarte bine, si nu intepator ca altele am reusit sa ma vopsesc in camera si nu a trebuit sa stau inchisa in baie (asa ca l-am putut supraveghea pe bebe).

Am ales nuanta 1.4 Blueberry black, o nuanta intensa cu reflexii de albastru. Mi-a placut si faptul ca s-a aplicat uniform, dar mai ales ca am avut dupa vopsire parul mai fin si mai lucios. M-am spalat deja de vreo 20 de ori si parul arata la fel de bine, chiar am fost surprinsa, pentru ca de obicei in 5-6 spalari se duce intensitatea culorii, la alte vopsele de par.

Acum trec prin perioada aceea "urata" dupa nastere, cand imi cade parul mai mult ca de obicei. Probabil ca orice colorant pentru par as fi ales nu ma ajuta in aceasta problema. In orice caz, dupa vopsire nu s-a mai incurcat, asa ca nu se mai rupe si la periat.

Daca nu sunteti prea atasate de parul vostru, poate ca nu e o idee rea ca dupa nastere sa incercati si tunsori medii sau scurte, care sunt mai usor de intretinut. 

Si daca inca alaptati, dar vreti sa va colorati parul, incercati Pure Color pentru ca e o vopsea cu extracte din plante si are o formula naturala. Are si multe nuante trendy din care puteti alege ceea ce vi se pare potrivit pentru voi.

Pure Happiness

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce mananca bebe la 7 luni

Ce mananca bebe la 10 luni

Testele de sarcina si semne ca esti insarcinata