Cerealele pentru bebeluși


La noi cerealele pentru bebelusi au intrat automat pe lista de cumpărături săptămânală, după ce bebe a renunțat acum vreo luna si jumătate la biberon.

In lipsa de alte soluții pentru a-l convinge să își consume necesarul de lapte zilnic, cerealele au ajuns în meniu de 2 ori pe zi, dimineata și seara.

Uneori chiar și la masa de fructe, dacă avem pere, portocale sau alte fructe zemoase, îi adaug 1-2 masuri de cereale pentru consistenta.

Fiind un bebe slăbuț, la el au funcționat bine cerealele și a luat în greutate excelent in ultimele 2 luni. 

Desigur, in meniul lui zilnic nu lipsesc: 2-3 fructe, 4-5 legume, carne sau gălbenuș/ peste/ ficat, iaurt/ branzica. Plus laptele care ajunge la 400 ml zilnic.

De când a inceput sa refuze definitiv biberonul și mănâncă numai hrana consistenta, am crescut porția de apa (băută desigur tot cu lingurița). Periodic ii dau și săruri de rehidratare, pentru a menține echilibrul electrolitic.

Așa că, am devenit oarecum experta in cereale și le tot diversific sa nu se plictisească bebe de gustul lor.

Fac uneori combinații între cerealele simple și cele cu fructe, iar la masa de fructe le prefer pe cele cu fulgi de biscuiți, sau pe cele care conțin și lapte.

Am incercat multe mărci și am fost mulțumită de ele. Cele de la Nestle vin in diversitate mare și se găsesc cam peste tot. Cele de la Topfer le comand online. Tot din magazine iau și Hipp, Milupa.

Preferatele mele că și consistenta sunt Topfer, mai ales că nu fac cocoloase și se umfla instant.

Cele de la Nestle sunt foarte fine și puțin cam lipicioase. Uneori fac cocoloase, mai ales daca nu este laptele fierbinte.

La gust mi se par bune toate, doar cele cu roșcove nu mi-au placut. Bebe nu a zis pas la nici un fel de cereale până acum, așa că planul merge strună. Cel puțin până își mai schimba iar preferințe și trebuie să inventam alt meniu zilnic.

Culmea este că el nu este un bebe mofturos la mâncare, ci mănâncă tot ce ii dau. Uneori poftește la mâncarea noastra și ii dau miez de pâine, piure de cartofi, etc. Doar cu biberonul e certat și nu da semne de împăcare. Nici cu cele 100 de căni și cănuțe speciale nu se înțelege prea tare, singura lui iubire a rămas lingurița :)

Voi scrie un articol și despre cum am depasit noi momentul biberonului și cum sugarul nostru a devenit lingurar, sau lingurițar :))))

Să aveți o săptămână perfecta!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce mananca bebe la 7 luni

Ce mananca bebe la 10 luni

Testele de sarcina si semne ca esti insarcinata