Testele de sarcina si semne ca esti insarcinata


By http://mamisibebelusul.blogspot.ro/

Stiu ca pare ireal, dar cand am ramas insarcinata am avut un al 6-lea simt care mi-a spus: "de data asta chiar esti insarcinata!"

Cand incerci sa ramai insarcinata si iti doresti foarte mult un copil, orice semn mai ciudat legat de fizic sau psihic te duce cu gandul acolo. Cele 3-4 saptamani de la conceptie, in care testele de sarcina nu au inca rezultate concrete sunt probabil cele mai grele. Luna de luna iti imaginezi ca fiecare stare de oboseala, greata sau nervozitate poate sa fie un semn ca esti insarcinata.

Totusi, sunt cateva semne care iti pot prevesti cu adevarat o sarcina, inainte ca testul sa iti arate asta.

Eu am sa va spun ce semne si semnale concrete am avut eu cand am ramas insarcinata. Dar trebuie sa tineti cont ca ele difera de la femeie la femeie, iar multe femei chiar nu stiu ca au ramas insarcinate pana la test (sau timp de cateva luni).

Oboseala
O stare permanenta de somnolenta
Scurgeri abundente
Sani umflati si sensibili

In general, inainte de fiecare menstruatie aveam mereu scurgeri abundente si sanii umflati si sensibili, asa ca acest semn nu a fost unul ciudat pentru mine. In schimb, starea de oboseala si somn au fost pentru mine ceva nou, eu fiind o persoana foarte activa.

Dupa cateva zile in care am simtit ca obosesc din ce in ce mai des si parca "din nimic" am cumparat primul test de sarcina (de la Fildas). Mult prea devreme la aprox 3 saptamani dupa conceptie, dar nu mai aveam rabdare. L-am facut in timpul zilei si nefiind un test ultrasensibil nu a fost prea clar. Desi, dupa multe teste cu o singura liniuta, asta avea inca o liniuta foarte stearsa.

Am mai asteptat 2 zile si am repetat inca 2 teste, marci diferite (Barza si Sure Check). Le-am facut dimineata la 6, sa fiu sigura. Pe cel de la Sure Check era o a doua linie din nou stearsa, insa pe cel de la Barza era ceva mai evidenta.

Intr-un final am gasit a doua zi si testul ultrasensibil (tot de la Barza), iar el a fost destul de clar.


Am asteptat totusi ca menstruatia sa intarzie, pentru ca am vrut sa fiu si mai sigura. Confirmarea sarcinii am primit-o la 5 saptamani, cand am mers la medic. 

Greata si ametelile au venit ceva mai tarziu, dupa 6 saptamani.

In urmatoarele articole de pe blog, o sa va povestesc aventura sarcinii mele, pe etape.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce mananca bebe la 7 luni

Ce mananca bebe la 10 luni